Përmbledhje e Opsioneve të Dorëzimit
Biogena ofron metoda të ndryshme dorëzimi që përshtaten me çdo nevojë. Nga transporti standard në adresë, deri te marrja në dyqan nëse preferoni.
1. Bëni porosinë dhe zgjidhni mënyrën e dorëzimit
2. Do të merrni një mesazh konfirmimi për porosinë tuaj
3. Prisni derisa porosia të mbërrijë në adresën tuaj
4. Mund ta tërhiqni vetë porosinë nga pika jonë, nëse dëshironi
Kthimi ose Ndërrimi i Produkteve
Nëse produkti është në gjendje të mirë, konsumatori ka të drejtë të tërheqë kontratën e blerjes në distancë brenda 14 ditëve nga momenti i dorëzimit.
Kushtet për kthim:
-
Produkti duhet të jetë në gjendje të paprekur dhe në paketimin origjinal
-
Duhet të ruhet fatura ose dëshmia e blerjes nga Biogena
-
Nëse pajisja është dëmtuar nga konsumatori, nuk pranohet kthimi
-
Nëse produkti është hapur për kontroll, por pa dëmtime, kthimi është i mundur
Nuk pranojmë kthimin e produktit nëse mungon të paktën një nga komponentët më poshtë:
-
Pajisja ose produkti nuk është i kompletuar
-
Mungon fatura e blerjes
-
Mungon karta e garancisë (nëse ka)
-
Mungon raporti i defektit nga shërbimi teknik (nëse ka pasur problem)
FAQs (pyetje të shpeshta)
Pasi porosia juaj të jetë dërguar, do të merrni një email konfirmimi me një lidhje për ndjekjen e saj. Nëse nuk e keni marrë ende, ju lutemi kontrolloni dosjen “Spam” ose “Promotions”. Nëse ende nuk keni informacion, na kontaktoni në noreply@biogena.al.
Gjatë festave zyrtare, dërgesat mund të vonohen për shkak të orarit të kufizuar të shërbimeve postare. Ne do të bëjmë të pamundurën që porositë të dërgohen sa më shpejt pas pushimeve.
Ne bëjmë dërgesa në të gjithë Shqipërinë. Për të kontrolluar nëse dërgojmë në zonën tuaj, ju lutemi futni adresën e plotë gjatë blerjes dhe sistemi do të tregojë nëse transporti është i mundur.
Aktualisht, ne nuk ofrojmë dërgesë për ditën tjetër për të gjitha zonat. Megjithatë, për disa zona të Tiranës, dërgesa mund të realizohet brenda 24 orëve. Ju lutemi kontaktoni ekipin tonë për më shumë informacion.
Po, është e këshillueshme që dikush të jetë në adresë për të pranuar porosinë. Nëse nuk ndodheni aty, shpërndarësi mund të tentojë një dërgesë të dytë ose t’ju kontaktojë për një kohë alternative dorëzimi.